den enda mannen man inte vill ge på käften.

har lyckats åstadkomma lite pluggande av litteratur & språkhistoria ikväll. inte mkt att hänga i julgranen (eller midsommarstången om man nu föredrar det nu såhär till sommartider!) om jag ska vara ärlig. kan inte koncentrera mig för 5 öre. tänker på det jävla huset som självklart ska komma o vara så fint, o sen på hur mkt jag bara vill vara hurtig o lyckas komma iform o bli vältränad till sommaren. men jag är ju så jävla lat av mig! o trött. det känns som att den tiden som finns till övers efter skola o plugg räcker knappt till allt annat man vill göra. då är det himla svårt att ta sig tid att träna! om skolan bara slutade med sina jävla prov o annat oroväckande skulle allt vara så jävla mkt lättare. men fan, sanna du o jag får peppa varandra nu! vill man tillräckligt mkt så GÅR det!

rubriken syftar förövrigt på timo. såklart. han är ju bäst.

för hjärtats njutning
för ögon o örons njutning

image14 

<3

Kommentarer
Postat av: David

"den enda mannen man inte vill ge på käften."

- Vafan?! :O

2008-05-20 @ 22:31:04
URL: http://davveponken.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0