aktiva val, aktiva val!

jag säger som elin. PALTKOMA. tre stora portioner taco har jag  tryckt i mig, då blir det lätt så! andra gången jag äter taco idag, men hallå det kan faktiskt aldrig bli för mkt taco. neeej.

jag vill egentligen inte skriva blogg idag heller, men bloggen blir så ledsen när besökarna ligger på typ 2 så jag känner att jag måste :[

vi hade friskvårdsdag idag dårå! började med föreläsning av en dietist som jag lyckades komma försent till för att felles cykel var ledsen o ville inte funka så vi promenerade ist. föreläsningen var bra, sa en massa kloka grejer men som man egentligen redan vet. dåligt samvete fick man. o sen en massa bra broschyrer! tips om nyttig mat, hur man ska äta o sånt dära. fun!
sen skulle det bli dansuppvisning men nån hade tydligen hoppat av för att den blivit sur över att dom inte skule få dansa i aulan, så det blev inget. vi fick en längre lunch ist! det var som sagt taco o jag tröck i mig två stora jävlar. MÄTT ISA. det bjöds på fruktsallad dagen till ära också. blev erbjuden att överta andreas tallrik som hon spottat ut tuggad frukt o sagt var über äcklig. jag tackade nej.
sen skulle vi stavpromenera! det var VARMT. men lite kul. nivet det är fint att jogga med stavar o typ ta sats med. speciellt när en grupp på 15 gör det samtidigt springandes på led. fiiiint.
qigong efter det o det var massa bra! hon som höll i det var hur gullig som helst o var så.. chill. snackade om inre energi o sådära o så fick vi göra en massa övningar som var super sköna o gav iaf mig en massa glad energi. vi fick även förstora händerna endast med hjälp av tanken. det funkade! as läskigt, men det gjorde det! min hand blev typ 1 cm längre o fetare!
brännbollsturneringen var det sen, nivet den vi sett fram emot hela dagen lång. vi kom precis lagom för att se SPIT o NV (?) 3:orna göra upp om vinnartiteln. SPIT vann ju såklart (alltid party på SPIT vetni!) o var glada o fina. sen var det våran tur o vi skulle också möta natur ettan. mer kända som huliganerna? jaa vi förlorade ju (på nått konstigt sätt..), o tur är väl det för annars hade vi nog blivit nerslagna. dom var hel läskiga o bara: AAAHHAHAHHAHAAAA NU JÄVLAR TAR VI DOM!! DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!! vem blir inte lite rädd då liksom. vi fick iaf sluta tidigt eftersom vi total loosade! happyface.

nu ska jag trampa iväg till ewis o sen ska vi träffa dom andra i lillgänget. kan bli trevligt det! jag hoppas på guitarhero för det var allt för längesen jag fick visa alla min talang på det.

HAJDO dumma blogg.

Kommentarer
Postat av: Simon

Hur gör man för att få handen större?

2008-05-24 @ 19:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0