bakisdepp

bakis ja. vill bara ätaätaätaäta o jag känner bara hur jag växer i bredd. det är inte kul :( men men, alla kan ju inte gå runt o vara smala! det måste ju finnas nån som vill ha knubbis. typ en ännu större knubbis. knubbisknubbisknubbis.

igår var iaf över förväntan! började lite halvsegt o inte ville sjuttisen som jag skulle snåla med bita på mig heller. det testades alla möjliga och omöjliga sätt men inget hjälpte! jag blev helt enkelt tvungen att supa upp hela halvan. ja så kan det gå, men fy tusan vad kul det var sen! haha det blev tårtkrig, superdans, flygande från stenar, liggande på marken o sprattla, hjulande o gå ner i brygga, singstar-skrikande o allt man kan önska sig :D bästa festen på hur länge som helst!

brun som en pepparkaka har jag blivit lite här o var också. det är ju lite kul. men ingeting tycks hjälpa för ändå ska jag gå o bli depp hela tiden. det är feckfeckfeckfeck.

nej nu ska jag gå o grina en skvätt över mitt 17åriga liv, tjarrrrro!

Kommentarer
Postat av: Simon

Haha låter som en kul fest, själv så lärde jag mig att göra en Handvolt igår :) lagom stolt ;)

2008-05-11 @ 20:18:51
Postat av: polarn ;)

det var ett kuuuul party! :D värsta sommar ju! ;D

2008-05-15 @ 00:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0