skolavslutning

ja så var det slut på mitt allra första år på sam. SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT. har hört att tvåan kommer vara lugnar så det hoppas jag stenhårt på för ettan var förjävlig! har aldrig varit så stressad o känt så stora krav som det här året. men jag tkr jag lyckades rätt bra. tror bara jag har G i ett ämne (histiora=mitt favvoämne nivet), men kan ju inte vara säker eftersom att vi inte fick betygen igår. nätverket var tydligen kaputt så dom kommer skicka hem dom på posten om nån vecka ist. SNÄLLLLLT DÅ. så det enda vi fick igår var frånvaropappret o jag var näst bäst i klassen på att vara i skolan. haha sug på den ni! det är kul att nicklas inte märker när man skolkar från spanskan. ser han en oss oss från vårt gäng så antar han att vi restan är där. "victorialovisamalinjosefin, bra!" för jävla surt att han ska sluta o flytta till london i höst.

men aa gårdagen för till största delen kul igår. började med föris hos nattis där det kollades lite halvhjärtat på fotboll, sen tog vi oss till nävertorp till cizzi för fest. var kul, människor man trodde man aldrig skulle träffa på igen o minst av allt snacka med igen! tänk så det kan vara. sen så raggade alla på ewis o det är inte kul att vara vän med henne då.

solbrillorna var på under största delen av kvällen också o jag hade lyckats få hjälp av nattis som också hade sina brillor på sig. jag känner att jag börjat sätta trenden här! alla hade synpunkter på det ikväll också, men inga utomstående på stan faktiskt. det tackar vi för, jag hade nog brutit ihop av dåligt självförtroende eftersom det låg så himla mkt på minus igår.

kom även fram till att den där rasmus är en rätt hyvens kille ändå, så jag får väl gå med på att ewis hänger med honom då.

a nä nu ska jag typ se på borat eller nåt. jag vetefan vad jag känenr för idag. jo, reda ut saker o ting men det för vi väl se hur det blir med det. vill bara få det överstökat nu.

men HEJRRÅ

Kommentarer
Postat av: David

Jag hade också brillorna på mig under hela kvällen, eller ja tills jag tappade bort dem :(

Btw jag hade bara 40 min ogiltig frånvaro, men 8.35 timmar "sjuk" :D

2008-06-15 @ 18:00:10
URL: http://davveponken.bloggsida.se
Postat av: Sara

haha solbrillor är grejen!

2008-06-15 @ 18:16:08
URL: http://saranilssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0