nationaldag

godmorgon people! vaknade tidigt idag o fick panik över att jag var sen till skolan o sprang nästan upp ur sängen men kom sedan på att vi är LEDIGA så jag kröp ner igen somnade om o vaknade nyligen :D det är att sova länge för mig.

käkat frukost har jag gjort o nu funderar jag på om jag ska ta o hoppa in i duschen nu eller efter jag gått på stan. det får nog bli att gå på stan lite småskabbig o vara fräsch till kvällen ist. om ni funderade! måste köpa en ny foundation. kladdar jag på min gamla så ser jag ut som en geisha eftersom att jag är typ 3ggr så brun som den. det är ju fint o så.

ikväll blir det grilla hos william med några från lilla gänget. det kan bli trevligt det, lite tråkigt det kommer bli utan danne, martin o jonas bara som är på swedenrock o röjer. vilka typer va. efter grillningen blir det pallra sig till cizzi med sällskapet för partaj. hoppas det blir kul för jag är enormt festsugen o vill sluta tänka på det där jävla huset. så hör här alla, varsågoda att antasta mig!

nej nu ska jag kleta på mig lite mascara iaf o se om ewis är klar att följa med mig ner på stan snart. HERROO

Kommentarer
Postat av: Simon

Kan du inte be danne o de ta en sväng förbi småland o hälsa på mig när de komemr hem ? (A) :)

2008-06-06 @ 23:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0