musikal till max

besvikelse, stor besvikelse fan. haha jag lider nästan med publiken som var där. de flesta sjunger så falskt att man vill skjuta sig, spelar förjävligt eller dansa så mkt i otakt det bara går. snygg var man ju med. backslick FTW hallå! nejmen okej, det har säkert blivit skapligt mkt sämre ljud på filmen än vad det var irl. den som filmat har ju varit helt inkompetent iaf. vem fan vill sitta o glo på fioler när det är dans på scenen? inte jag iaf!

nej nu har jag skapligt ont i huvet så vet inte om jag orkar sitta uppe o vänta längre. deprimerande söndag har det varit lite idag. jag tänker alldeles för mkt hela tiden, på det där huset man ju skulle sälja men inte alls vill längre, på att jag måste få MVG på nk-provet, på att jag måste klara kompleteringen i matte så jag kan få VG (otroligt nog!). men mest på huset. vill inte, men jag bara går o tänker ändå. jag vill ha en off-knapp till hjärnan, tack. det vore dunders.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0