kondomskallar

idag har varit typ världens softaste stekigaste dag. ingen direkt vanlig lektion vilket har vart härligt till tusen! började med mattekompletteringen på nk:n som jag tror gick rätt bra iaf, sen se lite film, sen hål på engelskan så där blev det ligga o steka nere vid stranden o mysa. sen var det idrott o vi badade o det var så jävla härligt i vattnet! supervarmt o allt. sen var det mösspåtagning i ormgropen så vi satt oss där o kollade på alla studenter som var fulla o glada. jag blir bara ledsen av att se dom.
efter det rusade jag till trafiken men det visade sig att där var det också hål så jag satte mig o väntade på sanna o när hon kommit gick vi o skaffade oss en varsin glass o drog ner till stranden o stekte igen. ASJÄVLA VARMT. jag testade på den hyllade "lirare" o den var över förväntan. för 7 spänn kan jag inte annat än säga att den är lite BÄST.

sen kom elin tillbaka från trolldal kvart över fyra o vi släpade oss alla hem till mig. avled några ggr av solsting. där blev det tvättande av stinkande fötter o sen kom malin, andrea o andreas o vi satte igång med kvällens arbete. banderollen! den blev riktigt stilig, "oles elitplaskare" så håll utkik va! ni behöver ju inte titta på oss, för jag märkte förrut att man ser förjävla förjävlig ut i badmössa. KONDOMSKALLAR. aja är det skolans dag så är det, man får vara ful då okej? bra.

nu ska jag dra o möta ewis o sen KÖPA GODIS FAKTISKT! tröstäter som fan. herrooooo!

Kommentarer
Postat av: Simon

Haha jag firade Mimmi som tog studen idag :D fan vad kul det är :D

2008-06-05 @ 21:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0