hihihoho

igår var skitkul! blev iaf det tillslut. det började inte så lovande med att jag, vendela o ewis med all vår kraft försökte grilla nere i parken här på gamla engångsgrillar. en funkade inte alls o den andra var cp så grillad blev då maten inte! vi åt den kall ist o var glada ändå. sen började det regna o va gav upp o gick in. blandade i ordning lite o sen stack vi till cizzi där det var röj. INTE. inte så mkt folk, inte så många man kände o mest dryga människor. men vi höll humöret uppe ändå! det fanns ljuspunker!

det kom mer folk med tiden o snart nog var det glada klubben av alltsammans o det bjöds upp till dans (tack stampa med leroy!) det blev förvånande o AS TREVLIG.

sen pallrade vendela o jag ner oss på stan men där var det trist så vi skiljdes med mkt möda o jag spatserade hemåt. där träffade jag på ewis o hade sönder mina strumpbyxor. jävla skit grejer.

det var midsommar á la mig det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0