äta äta äta äta

i love it! tror inte det kan finnas nånting bättre än det, o det gör mig lite bitter. jag äter verkligen hela tiden, så fort jag inte har nån annat för mig. jag är i stort behov av sysselsättning! kanske skulle ta o börja med nån sport? haha nej vad fan är det jag säger! sport o jag går inte ihop, tyvärr. städade o donade igår o det hjälpte lite, men man går ju inte o känner för att städa hela tiden direkt. o promenad brukar jag spatsera ut på nästan dagligen, men det funkar inte heller idag pga onda fötter.
nu fick jag en sjuk idé. TRÄNA. det vore väldigt välbehövligt eftersom jag inte tränat på skitlänge o sen vore det rätt skönt. jag får höra med felle o se om jag kan få dit henne med. inte tänker jag träna själv heller! eller.. kanske. klockan är så lite så det borde inte vara nån där. det här behöver jag tänka mer på, HEJ MED ER!

Kommentarer
Postat av: Simon

Ska med träna någon dag / år :)

2008-06-12 @ 21:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0