kraxelikrååk

åhåhåå. jag har verkligen inte ork till att skriva om hela p&l-veckan o övervägde faktiskt att skippa det. MEN! såg att några trogna läsare såg fram emot just det inlägget. feck. så jag kommer skriva om det! bara inte nu (a)

en sak är iaf säkert o det är att nu i efterhand vill jag bara tillbaka o se så jävla bra spelningar o va så jävla skabbig utan att nån bryr sig. så jääävla härligt.

men till dagens planering! stekning på balkongen är avklarad, städning av kök, mitt rum o hamsterburar kvar. ska blir väldigt kul o så. sen blir det, om vädret tillåter, ner till djulö. felle o jag var o kände på vattnet igår kväll o höll på att slänga oss i med kläderna på för fy tusan vad varmt det var! jag är dock rätt genomförkyld o har låtit som en sönderdrucken sönderrökt  40-åring hela vistelsen i borlänge. det var jävligt roligt ska jag säga er! tills jag tappade rösten totalt o höll på att bli dödad på millencolin för att jag inte kunde skrika: HJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALP. när folk klev på mig.

men hejdå, ska väl ta o göra nåt lite vettigt.

P.S. jag har gått upp dom 3 kilo jag lyckades gå ner inna p&l. det är faaan surt.

Kommentarer
Postat av: Simon

Det är itne dåligt o gå upp de kilona du tappat >.< Jag vill gå upp >.<

2008-07-01 @ 21:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0