lite granna om första dagen

jag kom på idén att om jag skriver om en dag i taget kommer det inte bli lika ansträngade för mig. o betydligt mindre krävande för er att orka läsa ockås för den delen. så då kör vi!

onsdag:
klev upp kl 5 för att packa det sista o pallra mig iväg till tåget med den största tyngsta väska ni nånsin kan tänka er. jag överlevde faktiskt, o kunde tom uppfatte en stor jäkla  råtta springa förbi maistro. " jag såg en rååtta! den var så hääär stor! "  blev veckans citat, på dalmål ofc.

vi kom till borlänge nio o släpade oss till campingen o började sätta upp tälten. efter det gick vi till kupolen köpcentret för att kolla i affärer o handla nåt ätbart. det fick bli fiskbullar i skaldjurssås för mig. dessa avnjöts KALLA eftersom vi inte hade nåt campingkök med oss. det var faktiskt bara halväckligt.

vi gick runt o kollade området o jag kände mig stolt eftersom jag faktiskt hittade överallt o fick vara lite guide. jag gick o hälsade på bröderna som bodde en liten bit bort o kände att det var tråkigt att dom inte bodde med mig :C så där stannade jag ett tag o lekte.

sen kom nattis o william nångång på kvällningen o det blev ännu mer spatserande. det var inga band denna dag så det blev typ det ända vi gjorde. jag lyckades bli fångade inne i ghettot av nån som satt o fiskade tjejer. tre alternativ fick jag för att få komma loss; slänga mig på marken o sprattla som en fisk, sätta mig i hans knä o dansa lapdance, berätta min pinsammaste historia. svårt val det där, men jag kom tillsist fram till att berätta nåt pinsamt. men eftersom jag aldrig är med om så mkt über pinsamma saker hittade vi på nåt ist. byxorna neddragna utanför mc donalds blev godkänt o jag var en fri människa!

sen hände det nog inte så mkt mer den dagen, vi typ gick o la oss nångång två eller så o sen var det TORSDAG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0