andra dagen

har inget bättre för mig när jag väntar på att ewis ska bli klar så då kan jag skriva vidare om p&l, so here we go

torsdag:
ja vi vaknar upp efter en för mig otroligt kall natt då jag frusit ihjäl. rätt mkt pga förkylning som senare under kvällarna gav mig en fin röst. iaf så kakade vi lite frukost bestående av mackor o mjukost, sen ta oss iväg till kupolen för att ockupera en toalett o göra sig lite fräsch.

vid fyra började första artisten. petter, woohoo. amen man måste faktiskt ha sett honom så vi hann dit en snabbis o tog säkert en bild. sen stack vi till tältet o klunkade grogg. det här var dagen som jag hatade. dom hade lagt alla band som jag helst ville se SAMTIDIGT. det gillades inte. vi såg iaf markus krunegård, the hives. jason mraz, timo räisänen, manu chao, mando diao o in flames. missade ceasars o those dancing days vilket jag blev jävligt pissed över. timo var bland det bästa jag nånsin sett o på manu chao var det dansadansa som gällde till tusen!

efter in flames som slutade 2 gick vi o däckade i tältet o det var den andra dagen det!


Kommentarer
Postat av: Simon

Vill med se Inflames -.-

2008-07-03 @ 22:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0