vi fejkar

åååh äntligen är det fredag och jullov!
jag är den gladaste tjejen i världen och snygg det är jag också!
dagen har varit den bästa ever och jag älskar verkligen alla glada trevliga människor ute i världen.
ni gör min dag älskade, fina, inte alls trångsinta typer, ni gör min dag!
kvällen ska bli så otroligt trevlig då jag antingen ska spendera den hemma själv med mitt otroligt härliga humör och mamma, eller träffa gänget och vara glad, allert och sugen på äventyr.
det lutar dock åt en superhärlig hemmakväll, då jag ska skutta ut på en liten promenad runt hela staden och vinka glatt till alla fina människor.
det är bäst att jag tar mig från datorn och går och är snygg nu.
först ska jag ta hand om den lilla disken som står i köket.
puss och kram alla söta människor som jag äääääääääääääääälskar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0