det är fredag

en sak som jag hatar med fredagar är att man ibland blir mött av en fredagsdepp när man kommer hem.
i skolan går man runt på något slags pust!-läge och bara YES, äntligen är det helg.
sen kommer man hem, sätter sig vid datorn och möts av mestadels osociala konversationer.
och superhumöret är besegrat.
sån fredag var det tydligen idag.

ska försöka bota det här genom att gå på high fives & CK på palladium ikväll med sanna och sedan hoppa på bussen till vingåker.
hoppas jag hinner se klart på hela spelningen nu när det faktiskt kostar ruinerande mycket (50 spänn... jag är inte rik av mig).

nu gör min rygg ont. förjävligt. så nu släcker vi ner datorn för ikväll.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0