sällskapsfel

då var det gamla ordet tillbaka!
ganska så nästan exakt ett år sen (okej februari var det väl) som det uppfanns.
betydelse kan ni nog räkna ut själva. nästan iaf.
det var iaf sällskapsfel det bjöds på denna kväll hemma hos william i forssjö.
ombytta roller & tabu var grejerna och mitt mästarlag med nattis, william, danne och hampus vann båda.
är vi bra eller är vi.
riktigt roligt men sjukt uttröttande så vid elvatiden svepte vi världens starkaste kaffe och gled hem till stora staden igen.
och nu sitter jag här, lyssnar på tiger lou, och väntar på en jocke.
det är nästan så jag funderar på att hälla i mig ytterligare lite kaffe för att vara på den säkra sidan men då lär jag väl inte somna alls inatt.
jag vågar nog inte ta den risken. det får bli lite käk och vatten ist.
peeeace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0