knapert

jag är så trött att jag skulle kunna somna sittandes. som danne alltid gör på filmkvällar nivet.
måndagar tar kål på en.
har spenderat hela dagen framför en dator, med undantag för lunch, idrott och lite bildknäppning.
sånt tar bannemig på krafterna.
sanna och jag lyckades iaf med fina bilder även denna måndag.
vi är väl för goa och glada (läs övertrötta).
bilder kommer upp inom en snar framtid på bdb. delade mappar suger som vanligt så det tar några år.
på torsdag är det spanskaprov. una prueba muy grande. hatar.
inlämningarna går det segt med också. faktan till historian är slut och jag har bara fått ihop 2 av minst 4 sidor.
what to do, what to do. jag får väl krafsa ihop nåt sambandsflum att fylla ut med, satsar ganska så väldigt mkt bara på g.
prov är mer min grej, där får jag komma igen sen. (MVG på senaste hi-provet! ja, lite måste man få skryta.)
eehehehe. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0