kissnödig

jag tycker inte om tisdagar.
jag vet inte vad det är med dom men varje tisdag känns alltid som döden.
ska snart trampa bort till DuD för att dansa järnet lite. jag ska nog faktiskt försöka att ställa in mig på att det ska bli kul den här ggn. något jag brukar göra totalt tvärtemot alltid annars. dansen känns bara som en stor PERS nu för tiden.
jag skyller på felle som aldrig är där och som beter sig idiotiskt.

nu lät min mage exakt som elis mage igen!!!!! den bara morrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr jag vill ha bloooood!!
har ni inte sett låt den rätte komma in så vet ni inte vad jag menar. o det är ingen höjdarfilm heller.

hejdå nu ska jag dansa. min pepp ligger på minus.

Kommentarer
Postat av: Den mystiska mannen

Lyssna på lite hardstyle techno, det är peppande

2008-12-02 @ 21:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0