en stressig fredag

igår sprang jag runt som en vilsen iller hela dagen.
hem snabbt som attan efter skolan (i snöstorm. jag gillar inte snöstorm).
började fixa med lite hemligheter när jag kom hem, skyndade sen ner på stan för att möta upp mamma och införskaffa hårtoning och lite mer hemligheter.
hem igen och vara hemlig, hann inte klart med hemligheten och fick istället kuta till bussen mot vingåker som var en partybuss med 99% ungdomar påväg på fest.
lite utanför var jag.
såg på jumanji och käkade grönsaker med dipp hos jocke resten av kvällen.
sen lyckades kolla fel på bussarna några timmar imorse så då satte jag på stationen, käkade en hel safranskrans, och kände mig uttittade av alla.
till sist två timmar senare kom det en snäll jonas och hämtade upp en 7 kg tyngre isa och körde henne hem.
dagens goda gärning, tack jonas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0