vilket totalras

godkväll där!
gick igenom massa gamla bilder på min kära bdb förrut o insåg att jag har blivit en sån där tråkig jävel. som svär typ hela tiden. bättre var det förr, dår jag vare en skojfrisk ironisk liten tjockis. nu är det endast kvar en tjockis. o inte den lilla söta sorten. det går ju brant utför det här.

första dagen på kholmsveckan var det idag o det kunde väl inte vara bättre väder. ösregn typ hela dagen lång o inte en enda kul grej att hitta på alls. kajrocken såg jag fram emot men även den blev en besvikelse. regn där med såklart o det enda bra bandet var becky sharp o då var jag för trött för att kunna njuta till fullo. highfives skulle ha spelat men hade ställt in pga nån okänd anledning. isa var lite pissed.

vill ni veta en lite kool grej? jag tänker klippa håret! hos frisör! KORT! eller aa, kortare. ja ni läste rätt, jag har blivit alldeles från vettet o tänker klippa bort allt slitet jävla skithår o det borde bli till lite över axlarna eller nåt. sen ska det slutta lite framåt o vara en massa uppklippt också såklart. vad tkr ni om det? sen funderar jag på att (när min ekonomi tillåter. alltså typ aldrig.) permantenta det också så jag får lite halvlockigt hår som jag slipper hålla på o platta o slita med.

och DÄR tog min bloggarlust slut. så HERRROO.


Kommentarer
Postat av: Simon

Awesome ! Hur länge är k-holmsveckan ? :O Är det inte en vacka ? :S Aja jag tycker du är snygg i villken frisyr som helst :)

2008-08-03 @ 01:15:54
URL: http://simonljungdahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

de ställde in för de ville ha mer pengar.. hahaha :p

2008-08-03 @ 13:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0