vattenpipa!

kom just hem från stadsparken där det var vattenpiparökning som gällde! ewis fick sin försenade födelsedagspresent av martin vilken ju då var en vattenpipa. mkt bra val av present där till ett fyndigt pris. tobak o kol på köpet, alltsammans för 200. det är fasen inte dåligt det!

nu ligger stackars simon i min säng o mår dåligt med migrän. vattenpipa är ingen höjdare i migräntider. hoppas han piggar på sig snart så vi kan kila ut o kolla på buggtåget o invigningen av kholm-cupen. det är alltid kul det!

jag blir fortfarande inte klok på att jag tänker för mkt hela jävla tiden. på väldigt väldigt fel saker. OKÄNSLIGA JÄVLA IDIOT. tänk bara på dig själv då o hoppas du får det ett helvete med ragget. ett hej o ett förlåt hade suttit fint ist för att bli ignorerad. jag vill bara kunna skit i det men det går fan verkligen inte. jag vill radera allt det här dåliga o komma ihåg det bra! ge mig ett sätt, tack. HEJDÅ.

Kommentarer
Postat av: Simon

älskar dig isa :D <3hoppas allt blir bättre :D

2008-08-08 @ 18:53:57
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0