världens fulaste daggmask o så lite tankegångar.

tjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjja!

sitter här o är besviken på vitkålen som ligger här framför mig. så äcklig idag. jävla fis-kål. grönsaker, speciellt morötter o vitkål brukar vara mina bästa vänner såhär kring kvällen då jag alltid blir sugen på nåt att stoppa käften full med. nyttigt o mättande! men ack nej, idag var det ingen höjdare så vi släpper det. jäääh.

dagen på jobbet var förjävlig som vanligt. klippte sly mellan blåbärsris helahalva dagen (=slavgöra). formen på min kropp var sedan ett kommatecken o min rygg värkte nåt otroligt. då var det bara att sätta igån med ogräsresning under häckar. UNDER häckar!! finns det nåt mer onödigt att göra? nej jag skulle inte tro det va.
ewis o becca kom o sällskapade mig på eftermiddagsrasten o jag fick gå runt o skryta om hur fint jag rensat dääär, o hur mkt jag klippt dääär. sen träffade jag även världens äckligaste daggmask o spydde lite på den.

väl hemma ramlar jag in genom dörre o känner att, nej idag blir det fan ingen träning! det fick bli en promenad med fellefells o vimse ist. djulörundan fick bli lagom. jag fick höra hela historien om M o gav en massa KLOKA råd o pekpinnar. så allt löser sig nog fiiint.

måste bara slinka in att ibland när man minst anar det så slinker det fram saker! ett pling till mobilen kring kvällningen o allt känns plötsligt lite bättre. saker o ting kanske kan reda sig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0