blaj

baaaaaaaaaaaah, det finns så mkt ilska o allmän skit jag skulle vilja skriva här nu. eller nej, HELA TIDEN. men sånt tänker jag inte låta mig hålla på med. du är ett svin o i get it now. du behöver inte överbevisa dig hela tiden. idiot. :(

skit samma nu! simon är här i katrineholm om jag inte har nämt det! :D:D:D:D:D han kom o överraskade mig på jobbet i måndags o jag blev helt galet förvånad! han bor i växjö typ för er som inte vet, o det är en himla bit härifrån. överaskad blir man då!

har lekt med honom o lilla gänget lite smått på kvällarna, innan jag varit tvungen att åka hem o sova. jobb för så mkt positivt med sig. jääman! men imorgon är sista dagen den här veckan o det känns så jeeevla skönt. endast en vecka kvar efter det så jag är HAPPY.

o imorgon är det utomhusbio igen o nu tänker jag inte acceptera nåt regn. o simon är här :D slaggelislagga här ska han imorgon också o det ska bli kuuuuul! jag tänker tvinga honom att se på shrek 3. mohihi.

nu ska jag laga mig en matlåda inför morgondagen o sen kolla på kobra. det ni! HEJS.

Kommentarer
Postat av: Simon

Hehe, ingen shrek där inte? ^^ :D Sjukt kul o se dig igen <3 :D

2008-08-08 @ 18:52:49
URL: http://izorstarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0