tyyyp 6 km o en springrunda

var ju ute o lekte i skogen med klassen hela halva dagen idag o det var helt okej. gick ända bort till skog o ungdom vid krämbol (FETT jobbigt långt!) o fick leka, skjuta blåsrör, pilbåge o luftgevär. jag totalägde ju på dom där två sistnämnda. okeeej då, lite att ta i men jag träffade! o det är banne mig inte illa.

vi orkade inte gå hela vägen tillbaka till duve sen så vi tog bussen från värmbol. väl hemma satte ångesten igång o jag stack ut på en springtur! sprang som faan o dog ungefär. jag var min egen elaka coach o tvingade mig springa ett extra varv så sen var det slut på energi. stapplade in i skogen o la mig mot en sten o försökte kylas ner. det ångade om mig. ÅNGADE. o jag var väl lika stekvarm som en panna. o RÖD dårå. där låg jag ett bra tag o tänkte o blev uppäten av myggor innan jag  orkade ta mig hem. o nu sitter jag här, med ont i armjäveln igen o skoldagarn lyser med sin närvaro. kan ju knappast bli bättre.

Kommentarer
Postat av: emil

inte dåligt me ånga :O

2008-08-26 @ 20:59:34
Postat av: Susanna

Hurtbulle nummer 1 ! :o

2008-08-27 @ 08:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0