the world is great to suckers.

ibland älskar jag bara att ha hela dagen tom fram till kvällens festligheter. att bara kunna ta typ 2 timmar på sig att sminka sig, att byta kläder 7 ggr, kladda på ännu mer mascara, sitta o nörda vid msn o lyssna på peppande musik.
men idag är inte en sån dag.

vaknade kvart över tio o stack ut o sprang. det gick aningen trögt med tanke på hur kul det var igår hos william. men jag kämpade på! sen satte  jag mig på en sten där i spåret o pustade ut o njöt av den blå himmelen o alla härliga sommaljud.
pallrade mig hem o käkade frukost ute på balkongen o passade på att steka lite. sköööönt! jag har saknat solen nåt otroligt, o solen har saknat mig. mihi vi är ett bra team.
raka benen, hoppa in i duschen, kladda smink, bli förbannad på att smink alltid hatar mig, hitta en massa fel på mig, bli smått deprimerad men ändå lite mer peppad, sitta vi datorn o glo även fast ingen är inne, o inte veta vad faan man ska ta på sig.

så nu sitter jag här, lite halvdan, halvnöjd, halvt jävla pissmissnöjd. o kl är bara 4.
jag hatar sånna dagar.

nu ska jag sätta på walk the line o se om det kanske kan få mig på bättre humör. HR-festen blir det förövrigt ikväll. det kan bli kul, o det kan skita sig nåt så jävla totalt. det återstår väl helt enkelt att se. håll en tumme för mig snälla.


the world is great to suckers.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det sket sig totalt för din mugg :/ ska köööpa en ny åt dig !

Nice bloggdesign liksom : D

2008-08-25 @ 17:52:02
URL: http://jhovberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0