secondhand-fynd en efterlängtad lördag

o så var det lördaaaay! LÖV IT MAN. sitter här, lyssnar på tracks o funderar på att städa järnet, precis som alla lördagar. (men va faaan.... kan P3 sluta älska kid-rock - all summer long, TACK! hate it. *överröstar med johnossi my love*) men denna lördag ska iaf inte bara rinna ut i sanden, nejnej! kvällen är planerad till tusen o planerna är dom bästa ni kan tänka er. ewis o jag ska ha myskväll med matlagning, filmtittande o skvallrande. laga den där världens godaste laxen som marianne lagade till oss i strömstad o som vi fullkomligt ÄLSKADE. yummyyyyyyyy!

jag skulle ju ha sprungit imorse, men det var ju så jävla fint väder med sol så det fick bli inställt. jag kan verkligen inte springa när det är fint, då är det ju en massa människor ute! regn o allmänt fult väder är vad det ska vara. tack vare dom här hurtiga springrundorna så har jag faktiskt börjat uppskatta regnet. jag blir helt lycklig när jag ser att det börjar ösa ner o jag vet att nu, nuuuu jävlar sitter folk inne o jag kan sticka ut o vara ful. (ååååh, segertåget på P3 nu! det börjar likna nåt. o nämen jävlar, johnossi nu också! P3 har återställt misstaget med kid-rock, ni är förlåtna.) så pga av fint väder blev det inställt, o mamma o jag kilade över till secondhand där det var 50% på allt. jag hittade faktiskt tre grejer! en blåmönstrad sjal, en liten läderväska med axelrem, o en asfin lampa. ska ha den i fönstret där den ska stå o vara cool. målade om den fula träfärgade delen till vit så nu är den är vit o oraaaaaange. skitfin.

bababababaaaaaaaa nu ska jag sluta skriva HEJDÅ!



o beijo na boca é coisa do passado, amor quero ver e namorar pelado.

o jag vetefan vad det betyder men jag nynnar den konstant. MASKINEN

Kommentarer
Postat av: David

Nämen se där, nån börja fatta tjusningen med regn :D

"ibland vill man inte gärna gå in fast regnet öser ner" :D

2008-08-30 @ 12:49:37
URL: http://davveponken.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0