och tjenis!

sitter här o pillar på mitt hår. KONSTANT. mitt hår är typ världsbäst att pilla på sen jag klippte det o ingen annans kan vara bättre än mitt! eller jo, ett rött hår är förjävla bra att pilla på också. men NEJ, mitt hår slår minsann det med! så det så, käften med mig.

igår var jag ute i elins stuga i ålsäter o hade det trevligt. jag, malin, sanna, elin o josefin rodde båt, grillade, pratade oss igenom ett helt sommarlov, körde sanning o konka, alias o uno, ritade mustascher, käkade cheesecake o hade det så jävla trevligt.

kom hem därifrån vad halv ett då jag genast satte fart mot duveholmssjön o sprang min dagliga runda. kände inte för det alls men när jag kom igång var det såklart skönt som feck o jag gasade lite mer än vanligt. det var HURTIGT o jag dog. men jag stannade inte en enda gång vilket gav mig en kick.

sen skulle mamma o jag käka på kina ikväll men vi ångrade oss o satte oss på venezia med goda pizzor ist o det var smarrigt som bara den. en massa fetaost o oliver på min, mööööööms! jag fortsatte vidare till ewis efter matintaget o pillade med hennes laptop som jag aldrig riktigt gillat o som aldrig riktigt gillat mig heller. fick tillbaka mitt usb med alla strömstadbilder iaf så imorgon, då ni! då jävlar ska ni få se en MASSA fina bilder på bdb.

efter lite kontaktande med jonas, martin o danne blev det film hos jonas. one missed call & daltry calhoun blev det, skräck o komedi. skräckisen var läskig, men dålig. komedin var små flum men attansbra, lite för att johnny knoxville hade en huvud roll. lite därför att han är bäst.

men FECK, nu är klockan jätte mkt för mkt. jag är konstigt nog inte särskillt trött. det får bli ligga o gapa fågelholk tills jag gäspat mig till söms, NATTI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0