morot här morot där!

jag har börjat bli sjukt rädd för mig själv. jag håller på med så mkt konstiga saker o tankar, känslor o finurligheter. krångligheter o onödiga saker!

ikväll när jag cyklade hem från stan så var jag tvungen att stanna vid trafikljusen o tryckte då för grönt. jag hade nämligen ingen större lust att spendera resten av mitt liv där. nej. när det sedan blir grönt åker jag över vägen förbi en bil som stannat. TUUUUUUUUT ljuder ut i natten o ett huvud sträcks ut ur ett nedvevat fönster. - var du tvungen att trycka? nu var vi ju fan tvunga att stanna! jag bara: hehe. o kände hur tårarna trängde sig fram bakom ögonlocken. nästa sekund brast det o jag var en fontän. alltså jag är så jävla känslig så det finns inte. innan den här incidentet så kände jag mig hyggligt tillfreds med tillvaron o sen vänds allting hel uppochner av det där. jag fattar inte ett skit om mig själv. jag är ett jävla stort mysterium.

ska försöka dra ner på onyttighetsätande nu igen också. läste igenom min fina blogg tidigare idag o såg att jag i början av lovet hade tänkt köra nån slags bantningsstil hela lovet, skippa onyttigheter överhuvudtaget o typ leva på... gräs. jaa simon du får rätt här!
detta har iaf lyckats med sisådär 0 %. det känns sådär halvdant duktigt. men nu är jag litelite grann på g igen. aa ikväll iaf. sitter o proppar i mig en massa morötter o klunkar vatten. detta ger en fin hy sägs det, och inte blir man fet av det heller. vilken dubbelvinst alltså!

jag klagar ju alltid över mina tankar o känslor o, jaa allt som har med mig att göra. detta inläggs beklagning går till det där jävla känslorna. ingen ordning alls på dom förtillfället! vill ha DIG, o vill ha dig, o vill ha dig, men vill inte ha dig. alla jag vill ha är sådana jag verkligen inte kan få eller som det skulle bli en jäkla knepig situation om jag pep ur mig något om det. saker skulle med stor sannorlikhet förstöras o det vill vi inte. det får bli ligga lågt ett tag o ägna mig åt andra saker här i världen. typ komma iform lite lätt med promenader? det blir grejt, orkar inte se mitt fläsk länge till.

nej nu ska jag gå o leta fram ännu fler morötter o knapra på. HEEEJ.


Kommentarer
Postat av: David

Skulle inte ha något emot att byta med dig. Se det på rätt sätt, du vet ju iaf att du kan gråta och visa känslor tydligt.:)

2008-08-10 @ 11:45:50
URL: http://davveponken.bloggsida.se
Postat av: Simon

Stackars isa, men du vet att du alltid har massa vänner ! det är sjukt bra, när jag hade det svårt så hade jag inga vänner heller det gjorde allt mycket värre.

Din tid kasnek inte kommit än ? precis som min inte har. tålamod är livsnjutarens bästa vän :) <3 älsakr dig <3

2008-08-10 @ 14:24:52
URL: http://simonljungdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0