tssssssss

det är lite härligt att våran balkong sitter så lägligt där på husväggen med eftermiddagssol så man kan sitta o glassa där hela långa dagen! brunare blir man för varje dag som går också o det är ju alltid lika trevligt det. sen tror jag faktiskt jag ska fuska lite, kanske imorgon, o sola lite fejk. aa jag förstår att ni blir besvikna på mig nu, men jag känner att snart är det bara jag kvar som springer omkring o är blekfis. alla andra springer ju till solarier 24/7 så då är man ju lite i underläge.
   dagen har varit ganska så bra faktiskt. fick veta att jag fick MVG på muntliga nationella i engelska, o vem bli inte lite happy då hallå! jag som är så dålig :D otroligt är vad det är. fick även tillbaka samprovet + inlämning. där gick det ju lite mindre bra dårå. G+ på provet och OK på inlämningen. det var riktigtriktigtriktigt längesen jag fick G på nåt så jag vet inte riktigt hur jag ska ställa mig. alltså, jag är väldigt nöjd o det var nästan VG, men det känns så... som att tappat greppet om pluggandet. jag går runt o tänker att det kvittar för snart slutar vi! men det gör vi ju inte. 6 veckor kvar om man räknar bort den här, så det finns en jävla massa prov o andra trevligheter som kommer bli ett måste att göra. bla historiaprov o munlig redovisning HELKLASS i sam. vad kul det ska bli!!

image8

jag tkr massa om den här bilden :)

Kommentarer
Postat av: Sara

den bilden är verkligen så jävla härlig! :)

2008-04-28 @ 19:08:01
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se
Postat av: Susanna

Grattis till MVG !!! :D

2008-04-30 @ 16:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0