cumpleaños feliz mig!

födelsedag idag dårå så nu är isa 17. har iof gått o halvtrott att jag vart det ett bra tag. vilken koll jag har här alltså! dagen har varit bra, dock väldigt seg visssa stunder. började med att nästan komma försent till nationella på morgonen, skriva uppsats som blev riktigt bra enligt mig. skrev om när ewis o jag träffade ryssarna :D sen blev det jobba med temat igen vilket var TRÅK. fler disskutionsuppgifter o annat onödigt, för att inte tala om världens största mest konstiga uppgift som vi får näst sista dagen! "gör ett avsnitt till en egen satirserie". man bara: tack för att vi fick så lång tid på oss!
en kul grej med idag var iaf att alla åttor var här på sån där "kolla vilka program som finns"-mässa o där hade dom heliumballonger minsan! jag övertalade till mig en så jag fick gå runt o känna mig som ett äkta födelsedagsbarn. men lite besviken på det där heliumet blev vi allt. inte så stor skillnad o inte räckte det längre än en mening. vad är det för skit va. aja sen var det fika lite, teori på idrotten o ingen brydde sig särskilt mkt om vad ole sa. vi satt o ritade på Lill-Ole ist. (min ballong)  sen avslutades dagen med världens segaste trafikteorilektion. min mage var pratsam där också! lika kul varje dag.

dagens presenter:
mamma: pluggbok, tränings"slang", triss-lott, blommor, fika på sängen
malin: snickers!
elin: smörgås! (rynka inte på nästan här inte! hon har själv fött upp geten och påtat i sin åker o gjort sitt smör vettu.)
felle: plastpåse, äpple, tändsticksask, 100 kr. (tog sedan tillbaka plastpåse, äpple, tändsticksask. girig liten flicka va!)

aa nä jag borde nog plugga in lite spanska nu. ha så kul mig! HERRO!

image4
när man fylde 16 dårå.

Kommentarer
Postat av: Elin Larsson

jaadu det var ingen liten ansträngning att planera den där perfekta smörgåsen^^

2008-04-18 @ 14:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0